poniedziałek, 4 września 2017

#3 Serialowe Podsumowanie | Wakacje 2017

Jeszcze dwa miesiące temu, na początku wakacji planowałam zrobić książkowe podsumowanie wakacji i nie spodziewałam się takiego obrotu spraw. W lipcu przeczytałam siedem książek, ale w sierpniu...ani jednej. Można powiedzieć, że byłam na miesięcznym urlopie czytelniczym 😁
Jednak jako serialomaniak weszłam na wyższy poziom i teraz nie wyobrażam sobie jak od września będę musiała ograniczyć oglądanie 😅  


Obejrzałam aż czternaście (14!) seriali/dram w całości i jedną w połowie. 
(nie będą one w kolejności w której je oglądałam, na początku będą seriale, później dramy a na koniec seriale/dramy które wciąż oglądam) + jeden dodatek 
Zaczynajmy 😊😊




Las chicas del cable



Serial przedstawia życie czterech telefonistek w 1928 roku w Madrycie, gdzie kobiety musiały walczyć o swoje prawa a ich życie podlegało głównie woli innych.  Pracując razem bardzo szybko się zaprzyjaźniły, choć każda z nich miała zupełnie inne problemy i odmienną wizje świata.  
Strasznie mi się spodobał, uwielbiam seriale, które dzieją się w przeszłości. Na pewno wrócę do niego i z niecierpliwością czekam na następny sezon.Bardzo gorąco polecam, zakochałam się w tym serialu i głównej postaci 💘
💎💎💎💎💎💎💎💎💎 9/10




                                                      Flash and bone                        



Claire (Sarah Hay) to młoda i ambitna tancerka, która bierze udział w castingu do zespołu baletowego w prestiżowej American Ballet Company. Talent dziewczyny zostaje zauważony przez właściciela, Paula Graysona, który oferuje jej angaż. Wkrótce Claire odkrywa, jak wyboista droga prowadzi do osiągnięcia sukcesu. Fabuła tego serialu mnie bardzo zaciekawiła i naprawdę spodziewałam się wiele, jednak po obejrzeniu się rozczarowałam. Według mnie to było strasznie monotonne i ciężko mi się to oglądało. Po prostu słabe :/ 
💎💎💎💎💎 5/10



Grace and Frankie



Serial opowiada o dwóch rywalizujących ze sobą od lat mężatkach Grace i Frankie, których mężowie oznajmiają, że w sobie są zakochani i planują wziąć ślub. To wydarzenie kompletnie zmienia ich życie - zamieszkują więc razem i pomagają sobie nawzajem w trudnych chwilach.
Serial jest momentami zabawną obyczajówką, dużą rolę odgrywają tutaj bohaterzy drugoplanowi. Przedstawia on naprawdę dużą różnorodność i jest dobry na wieczory kiedy nie wiadomo co ze sobą zrobić. Mimo tego, że główny wątek jest nadzwyczajny i irracjonalny to poza tym nie dzieje się w nim wyjątkowego.
💎💎💎💎💎💎 6,5/10



The originals






The Originals – amerykański spin-off serialu Pamiętniki wampirów. Opowiada o losach pierwotnej rodziny wampirów, żyjącej na przestrzeni wieków. Mikaelsonowie przenoszą się do Nowego Orleanu – miasta, które kiedyś pomogli zbudować. Wkrótce napotykają problemy, z którymi muszą sobie poradzić. 

Serial od pierwszego odcinka jest równie wciągający jak Pamiętniki Wampirów, obsada i gra aktorska jest na wysokim poziomie, mimo to pewne postacie mnie irytowały. Fabuła zawiera wiele ciekawych wątków i zwrotów akcji, aktualnie powstały cztery sezony, piąty będzie ostatnim. Serdecznie polecam 💘

💎💎💎💎💎💎💎💎 8/10






SKAM




Serial śledzi losy grupy nastolatków, uczniów liceum Hartvig Nissens w Oslo. Opowiada o problemach z jakimi przyszło im się mierzyć, skandalach, miłościach, złamanych sercach oraz codziennym życiu. Każdy sezon skupia się na historii innego bohatera.
Obejrzałam wszystkie cztery sezony Skam i o ile pierwszymi dwoma byłam zachwycona to już dwa następne nie przypadły mi do gustu i się rozczarowałam. Chociaż pomysł na trzeci i czwarty sezon był dobry to wydaje mi się, że akcja się wlokła, mało wątków pobocznych było poruszonych i po prostu czegoś mi tam brakowało. Mimo to uważam, że serial świetnie oddaje rzeczywistość i pokazuje prawdziwe uczucia nastolatków. Polecam go obejrzeć i chyba teraz gdy większość z nas idzie do szkoły jest na to najlepsza pora 💖
💎💎💎💎💎💎💎 7/10



Black Mirror



Każda z historii jest osadzona w przyszłości i opowiada o innych przykrych konsekwencjach rozwoju naszej cywilizacji, pokazując w sposób karykaturalny do czego może dojść jeśli nic się nie zmieni. W każdej mamy do czynienia z różnym problemem społeczno-obyczajowym osadzonym w różnej perspektywie czasowej. W serialu zostaje poruszony między innymi problem przekraczania barier w imię sztuki, zgubnego wpływu nowych technologii na życie osobiste, czy podporządkowania życia regułom telewizji i portali społecznościowych, gdzie nic już nie jest prawdziwe. 

To jest właśnie ten serial którego jeszcze nie skończyłam, ale jeśli ktoś szuka czegoś nowego, odbiegającego od schematów i czegoś skłaniającego do refleksji to na pewno mogę wam polecić ten serial.
Nie ma jeszcze oceny :)



Harry Potter




W dniu jedenastych urodzin Harry dowiaduje się, że jest czarodziejem. Czeka na niego szkoła magii pełna tajemnic.  
W Hogwarcie dochodzi do tajemniczych ataków na uczniów. Tymczasem Harry'ego prześladuje dziwny głos, którego nikt, poza nim, nie słyszy. 



Z więzienia ucieka Syriusz Black, Harry nie może już czuć się bezpiecznie w szkole. 
Harry Potter musi wziąć udział w Turnieju Trójmagicznym, kiedy jego nazwisko zostaje wybrane przez tajemniczą Czarę Ognia. Na głównego bohatera czekają trzy zadania, a w związku z nimi wiele niesamowitych i niebezpiecznych przygód. 
By przygotować się do starcia z Voldemortem praktykując obronę przed czarną magią, Harry wraz z przyjaciółmi zakładają tajne stowarzyszenie - Gwardię Dumbledore'a. Harry, by ostatecznie pokonać Voldemorta, musi poznać jego przeszłośćHarry, Ron i Hermiona wyruszają odnaleźć horkruksy, dzięki którym Voldemort zapewnił sobie nieśmiertelność. Muszą je wszystkie zniszczyć, by go pokonać. 
To jest właśnie ten "dodatek" o którym wspomniałam na górze, wiem, że to może niektórym wydać się dziwne, ale w te wakacje pierwszy raz obejrzałam całe filmy o Harrym. Dla niektórych te filmy to dzieciństwo, ja jakoś zawsze się przed nimi broniłam. Jednak, gdy przeczytałam wszystkie części w tym roku zakochałam się i stwierdziłam, że filmy tez muszę zobaczyć dla porównania. Oczywiście książki były lepsze, ale ekranizacja również mi się bardzo podobała. Musiałam umieścić to w moim podsumowaniu żeby się pochwalić a poza tym wszystkie części to prawie tak jakby oglądało się serial z bardzo długimi odcinkami. 😂💖  

💎💎💎💎💎💎💎 7/10


Bardzo wam dziękuję, że dotrwaliście do końca, jak można zauważyć, nie było tutaj wszystkich seriali, podczas robienia tego posta zauważyłam, że byłby on zdecydowanie za długi i zdecydowałam, że podzielę go na dwie części. Zapraszam więc również na bloga za prawdopodobnie dwa dni. Trzymajcie się ciepło i piszcie komentarze 💖

                                                                                                                                          Natalia 
                                                     Mój instagram  Książkowy instagram


4 komentarze:

  1. Też miałam postanowienie obejrzeć chodz jeden serial , niestety nie udało się. Mam nadzieję , że w roku szkolnym znajdę chwilkę wolnego czasu i coś zacznę :)
    Pozdrawiam.
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i trzymam kciuki żeby ta chwilka się znalazła :)

      Usuń
  2. Też zaczęłam oglądać black mirror! Bardzo mi się podoba. Fajne, że można oglądać losowe odcinki, bo każdy dotyczy czego innego :)

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest duży plus tego serialu, można go oglądać z przerwami a jak chce się do niego wrócić zawsze można obejrzeć ulubione historie a nie całe sezony :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń