środa, 16 sierpnia 2017

#2 100 książek które MUSZĘ przeczytać [1]

Pewnie każdy z was robi sobie czasem listy książek do przeczytania, jak na dobrego książkocholika przystało Ja też postanowiłam zrobić swoją, dużą listę. 


Zazwyczaj robię spis  kilku książek, które zamierzam kupić lub przeczytać w najbliższym czasie. Dzisiaj trochę inaczej, lista zawiera aż sto pozycji literackich i nie ma swojego terminu, po prostu wiem, że kiedyś przeczytam te książki. Naprawdę ciężkim wyzwaniem okazało się wybranie tylko stu, więc przewiduję, że za jakiś czas na blogu pojawi się kontynuacja tego posta.

Od razu mówię (pisze*), że kolejność nie ma jakiegokolwiek znaczenia, będzie alfabetycznie w zależności od autorów, na dole znajdą się tylko książki jednotomowe.
 Post z seriami też się pojawi 😁




1. Love, Rosie -  Cecelia Ahern 

2. Zakochać się - Cecelia Ahern

3.  Simon oraz inni homo sapiens -  Becky Albertalli 

4. Zaklinacz czasu -  Mitch Albom 

5.Co przyniesie wieczność -  Jennifer L. Armentrout 

6.Opowieść podręcznej -  Margaret Atwood 

7. Biegając z nożyczkami -  Augusten Burroughs 

8. Rozważna i Romantyczna -  Jane Austen 

9. Duma i uprzedzenie -  Jane Austen 

10. Nie mogę powiedzieć ci prawdy -  Lauren Barnholdt 

11.Opowiem ci pewną historię -  Annie Barrows 

12.Mroki -  Jarosław Borszewicz 

13.Chłopiec w pasiastej piżamie -  John Boyne

14. Chłopiec na szczycie góry -  John Boyne 

15.Nigdy i na zawsze -  Ann Brashares 




19.Kobiety -  Charles Bukowski 

20.Mistrz i Małgorzata -  Michaił Bułhakow 

21.Niebo istnieje... Naprawdę! -  Todd Burpo, Lynn Vincent 

22.Muza -  Jessie Burton

23. Pokolenie Ikea -  Piotr C.


25. Wszystko, co lśni -  Eleanor Catton

26. Charlie -  Stephen Chbosky 

27.Art & Soul - Brittainy C. Cherry

28.Ja, Olga Hepnarová -  Roman Cílek

29.Cień pamięci -  C.J. Clark

30.Czy miałaś kiedyś rodzinę? -  Bill Clegg

31. Słowa pamięci -  Rowan Coleman

32.Dobrani -  Ally Condie


34.Kiedy na mnie patrzysz -  Agata Czykierda-Grabowska

35.Jak powietrze -  Agata Czykierda-Grabowska

36.Lokatorka -  JP Delaney


38.Wieczory w Umbrii -  Marlena de Blasi

39.Klątwa przeznaczenia -  Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka

40.Trzej muszkieterowie -  Aleksander Dumas (ojciec)


42.Eva, Teva i więcej Tev -  Kathryn Evans

43.Doskonały dzień -  Richard Paul Evans

44.Obiecaj mi -  Richard Paul Evans

45.Córeczka -  Liliana Fabisińska

46.Śnieżynki -  Liliana Fabisińska

47.Harem Sulejmana -  Colin Falconer

48.My, dzieci z dworca ZOO -  Christiane Felscherinow

49. Bad Mommy. Zła mama -  Tarryn Fisher

50. Margo -  Tarryn Fisher

51.Niebezpieczne kłamstwa -  Becca Fitzpatrick

52. Co się stało z moją siostrą? -  Elizabeth Flock

53.Dogonić rozwiane marzenia -  Elizabeth Flock

54. Wszystko jest iluminacją -  Jonathan Safran Foer

55.Oto jestem -  Jonathan Safran Foer

56.Zostaw mnie -  Gayle Forman

57.Zawsze stanę przy tobie -  Gayle Forman

58.Kruchość skrzydeł -  Karen Foxlee

59. Dziennik -  Anne Frank

60.Człowiek w poszukiwaniu sensu - Viktor E. Frankl

61.Milion małych kawałków -  James Frey

62.Mój przyjaciel Leonard -  James Frey


64.Mitologia nordycka -  Neil Gaiman

65.Sto lat samotności -  Gabriel García Márquez

66.Droga do domu -  Gabriela Gargaś

67.Jutra może nie być -  Gabriela Gargaś

68.A między nami wspomnienia -  Gabriela Gargaś

69. Północ i Południe -  Elizabeth Gaskell

70.Lawendowy pokój -  Nina George

71.Strażniczka książek -  Mechthild Gläser

72.Wyznania gejszy -  Arthur Golden

73. Gwiazd naszych wina -  John Green

74.Szukając Alaski -  John Green

75.Przeznaczeni - Katarzyna Grochola 

76. 450 stron -  Patrycja Gryciuk 

77. A jej oczy były niebieskie -  Lisa Hågensen 

78.Tańcząc na rozbitym szkle -  Ka Hancock 

79.Moja Lady Jane -  Cynthia Hand, Jodi Meadows, Brodi Ashton

80. Słowik -  Kristin Hannah 

81.Pielgrzym -  Terry Hayes 

82.Paragraf 22 -  Joseph Heller 

83.Ugly Love -  Colleen Hoover 

84. November 9 -  Colleen Hoover 

85. Długa droga w dół -  Nick Hornby 

86.Chłopiec z latawcem -  Khaled Hosseini 

87.Indeks szczęścia Juniper Lemon -  Julie Israel 

88.Rozstańmy się na rok -  Taylor Jenkins Reid 

89.Jedyna miłość razy dwa -  Taylor Jenkins Reid 

90.Jeżynowa zima -  Sarah Jio 


92. Lot nad kukułczym gniazdem -  Ken Kesey 

93. Dziewczyna z sąsiedztwa -  Jack Ketchum 

94. Zielona Mila -  Stephen King 

95. Miasteczko Salem -  Stephen King 

96. Klamki i dzwonki -  Mag­da­lena Knedler 

97. Niechciana prawda -  Agata Kołakowska 

98. Dlatego mnie kochasz -  Magdalena Kołosowska 

99. Myśl jak Sherlock Holmes -  Maria Konnikova 

100. Anioł do wynajęcia -  Magdalena Kordel 


Infalible_reader (instagram)

2 komentarze:

  1. Książki Reginy Brett mam i polecam! Polecam kupić i można wrócić jak się tylko chce. Weszłam na Twój post i przypomniało mi się, że chciałam zamówić książkę "Broken Juliet" we wrześniu pojawi się po polsku, jednak podjęłam decyzję, żeby przeczytać po angielsku :D
    Życzę powodzenia w czytaniu! <3

    Pozdrawiam,
    Jessica Januszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mam nadzieję, że jak najszybciej sięgnę po te książki, bo strasznie dużo osób je poleca :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń