Pewnie każdy z was robi sobie czasem listy książek do przeczytania, jak na dobrego książkocholika przystało Ja też postanowiłam zrobić swoją, dużą listę.
Zazwyczaj robię spis kilku książek, które zamierzam kupić lub przeczytać w najbliższym czasie. Dzisiaj trochę inaczej, lista zawiera aż sto pozycji literackich i nie ma swojego terminu, po prostu wiem, że kiedyś przeczytam te książki. Naprawdę ciężkim wyzwaniem okazało się wybranie tylko stu, więc przewiduję, że za jakiś czas na blogu pojawi się kontynuacja tego posta.
Od razu mówię (pisze*), że kolejność nie ma jakiegokolwiek znaczenia, będzie alfabetycznie w zależności od autorów, na dole znajdą się tylko książki jednotomowe.
Post z seriami też się pojawi 😁
1. Love, Rosie - Cecelia Ahern
2. Zakochać się - Cecelia Ahern
3. Simon oraz inni homo sapiens - Becky Albertalli
4. Zaklinacz czasu - Mitch Albom
5.Co przyniesie wieczność - Jennifer L. Armentrout
6.Opowieść podręcznej - Margaret Atwood
7. Biegając z nożyczkami - Augusten Burroughs
8. Rozważna i Romantyczna - Jane Austen
9. Duma i uprzedzenie - Jane Austen
10. Nie mogę powiedzieć ci prawdy - Lauren Barnholdt
11.Opowiem ci pewną historię - Annie Barrows
12.Mroki - Jarosław Borszewicz
13.Chłopiec w pasiastej piżamie - John Boyne
14. Chłopiec na szczycie góry - John Boyne
15.Nigdy i na zawsze - Ann Brashares
16. Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym - Regina Brett
17.Bóg zawsze znajdzie Ci pracę. 50 lekcji jak szukać spełnienia - Regina Brett
18.Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu - Regina Brett
19.Kobiety - Charles Bukowski
20.Mistrz i Małgorzata - Michaił Bułhakow
21.Niebo istnieje... Naprawdę! - Todd Burpo, Lynn Vincent
22.Muza - Jessie Burton
23. Pokolenie Ikea - Piotr C.
24. Jak przestać się martwić i zacząć żyć - Dale Carnegie
25. Wszystko, co lśni - Eleanor Catton
26. Charlie - Stephen Chbosky
27.Art & Soul - Brittainy C. Cherry
28.Ja, Olga Hepnarová - Roman Cílek
29.Cień pamięci - C.J. Clark
30.Czy miałaś kiedyś rodzinę? - Bill Clegg
31. Słowa pamięci - Rowan Coleman
32.Dobrani - Ally Condie
33.Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym) - Lee Crutchley
34.Kiedy na mnie patrzysz - Agata Czykierda-Grabowska
35.Jak powietrze - Agata Czykierda-Grabowska
36.Lokatorka - JP Delaney
37.Kochani, dlaczego się poddaliście? - Ava Dellaira
38.Wieczory w Umbrii - Marlena de Blasi
39.Klątwa przeznaczenia - Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka
40.Trzej muszkieterowie - Aleksander Dumas (ojciec)
41.Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe - Jennifer Echols
42.Eva, Teva i więcej Tev - Kathryn Evans
43.Doskonały dzień - Richard Paul Evans
44.Obiecaj mi - Richard Paul Evans
45.Córeczka - Liliana Fabisińska
46.Śnieżynki - Liliana Fabisińska
47.Harem Sulejmana - Colin Falconer
48.My, dzieci z dworca ZOO - Christiane Felscherinow
49. Bad Mommy. Zła mama - Tarryn Fisher
50. Margo - Tarryn Fisher
51.Niebezpieczne kłamstwa - Becca Fitzpatrick
52. Co się stało z moją siostrą? - Elizabeth Flock
53.Dogonić rozwiane marzenia - Elizabeth Flock
54. Wszystko jest iluminacją - Jonathan Safran Foer
55.Oto jestem - Jonathan Safran Foer
56.Zostaw mnie - Gayle Forman
57.Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman
58.Kruchość skrzydeł - Karen Foxlee
59. Dziennik - Anne Frank
60.Człowiek w poszukiwaniu sensu - Viktor E. Frankl
61.Milion małych kawałków - James Frey
62.Mój przyjaciel Leonard - James Frey
63.Drażliwe tematy. Krótkie formy i punkty zapalne - Neil Gaiman
64.Mitologia nordycka - Neil Gaiman
65.Sto lat samotności - Gabriel García Márquez
66.Droga do domu - Gabriela Gargaś
67.Jutra może nie być - Gabriela Gargaś
68.A między nami wspomnienia - Gabriela Gargaś
69. Północ i Południe - Elizabeth Gaskell
70.Lawendowy pokój - Nina George
71.Strażniczka książek - Mechthild Gläser
72.Wyznania gejszy - Arthur Golden
73. Gwiazd naszych wina - John Green
74.Szukając Alaski - John Green
75.Przeznaczeni - Katarzyna Grochola
76. 450 stron - Patrycja Gryciuk
77. A jej oczy były niebieskie - Lisa Hågensen
78.Tańcząc na rozbitym szkle - Ka Hancock
79.Moja Lady Jane - Cynthia Hand, Jodi Meadows, Brodi Ashton
80. Słowik - Kristin Hannah
81.Pielgrzym - Terry Hayes
82.Paragraf 22 - Joseph Heller
83.Ugly Love - Colleen Hoover
84. November 9 - Colleen Hoover
85. Długa droga w dół - Nick Hornby
86.Chłopiec z latawcem - Khaled Hosseini
87.Indeks szczęścia Juniper Lemon - Julie Israel
88.Rozstańmy się na rok - Taylor Jenkins Reid
89.Jedyna miłość razy dwa - Taylor Jenkins Reid
90.Jeżynowa zima - Sarah Jio
91. Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął - Jonas Jonasson
92. Lot nad kukułczym gniazdem - Ken Kesey
93. Dziewczyna z sąsiedztwa - Jack Ketchum
94. Zielona Mila - Stephen King
95. Miasteczko Salem - Stephen King
96. Klamki i dzwonki - Magdalena Knedler
97. Niechciana prawda - Agata Kołakowska
98. Dlatego mnie kochasz - Magdalena Kołosowska
99. Myśl jak Sherlock Holmes - Maria Konnikova
Książki Reginy Brett mam i polecam! Polecam kupić i można wrócić jak się tylko chce. Weszłam na Twój post i przypomniało mi się, że chciałam zamówić książkę "Broken Juliet" we wrześniu pojawi się po polsku, jednak podjęłam decyzję, żeby przeczytać po angielsku :D
OdpowiedzUsuńŻyczę powodzenia w czytaniu! <3
Pozdrawiam,
Jessica Januszkiewicz
Dziękuję <3
UsuńMam nadzieję, że jak najszybciej sięgnę po te książki, bo strasznie dużo osób je poleca :)